Optymalizacja DSG-7 DQ200
Optymalizacja DSG-7 DQ200
-Po zoptymalizowaniu są one przenoszone na kolejny poziom
-Włączanie pierwszego biegu
-Unikalne tryby programu D i S
-Mniejsza liczba niskich biegów przy lekkim przyspieszaniu
Zazwyczaj użycie pozycji S częściowo rozwiązuje te problemy, ale zdarzają się inne sytuacje, w których przytrzymanie redukcji biegu trwa zbyt długo. Więc pozycja D jest zbyt wolna, a pozycja S jest nieskuteczna. Nasze oprogramowanie rozwiązuje te problemy! Pozycja D staje się bardziej responsywna, a pozycja S bardziej efektywna. Na przykład w trybie D większość 1.4TSI przełącza się na 7. bieg przy 58 km/h, my ustawiamy to na 78 km/h. Oznacza to, że samochód nie jedzie z dozwoloną prędkością. Oznacza to, że samochód nie pracuje z niedopuszczalnie niską prędkością 1150rpm. Obroty silnika utrzymywane są powyżej 1400 obr. Pozwoli to na zmniejszenie zużycia paliwa i znacznie zmniejszy obciążenie podzespołów mechanicznych.
Wrzuć pierwszy bieg! Skrzynia biegów DSG-7 prawie nigdy nie używa pierwszego biegu, jedynie przy ruszaniu z miejsca. Prowadzi to do zwiększonego zużycia elementów sprzęgła i wibracji. Przy niskich prędkościach (poniżej 17 km/h) reakcja na pedał gazu jest z powodu wysokiego momentu obrotowego zbyt ospała i zbyt wolna. Nasze oprogramowanie używa pierwszego biegu do prędkości 17 km/h.
Za dodatkową opłatą dostępne są następujące opcje
Wyłączenie ograniczenia momentu obrotowego
Próg momentu obrotowego do 350 Nm
Zmiana punktu przełączania na wysokich biegach
Zmiana punktu przełączania podczas wyłączania