Dlaczego warto zainstalować ulepszony crank hub w BMW F8x M2, M3 i M4?
Właściciele BMW F8x M2, M3 i M4 z silnikiem S55 mogą napotkać problem ze ślizganiem się crank huba. Taki problem może prowadzić do przesunięcia faz rozrządu, co w skrajnych przypadkach skutkuje kolizją tłoków z zaworami i poważnymi uszkodzeniami silnika.
Dlaczego to się dzieje?
Fabryczny crank hub w silniku S55 nie posiada wystarczająco mocnego mechanicznego połączenia z wałem korbowym, przez co jest podatny na ślizganie się pod dużym obciążeniem lub po modyfikacjach silnika.
Rozwiązanie:
dtm-tuning oferuje ulepszony crank hub z czterema bolcami (2 lub 4 Pin Billet Keyed Crank Hub). Ten nowoczesny komponent zapewnia niezawodne połączenie z wałem korbowym, eliminując ryzyko ślizgania i gwarantując stabilną pracę silnika nawet w ekstremalnych warunkach.
Korzyści z instalacji ulepszonego crank huba:
• Zwiększona niezawodność: Eliminuje ryzyko ślizgania się crank huba i związanych z tym uszkodzeń silnika.
• Stabilność podczas tuningu: Gwarantuje niezawodną pracę silnika przy zwiększaniu mocy.
• Trwałość: Wykonany z wysokiej jakości materiałów, co zapewnia długą żywotność.
Podczas modernizacji Crank Huba w silniku S55 ważne jest, aby wymienić panewki wału korbowego, aby zapobiec przedwczesnemu zużyciu silnika. Zwiększone obciążenia po zamontowaniu nowego Crank Huba mogą powodować większe tarcie i uszkodzenie panewek, szczególnie jeśli są już zużyte.
Instalacja ulepszonego crank huba od dtm-tuning jest niezbędna dla właścicieli BMW z silnikiem S55, zwłaszcza tych, którzy planują tuning lub często korzystają z maksymalnych osiągów swojego auta. To rozwiązanie zapewnia dodatkową ochronę silnika i pewność jego niezawodności.